Strathclyde Branch

Queen's Own Highlanders Association
Start a New Topic 
Author
Comment
Eck and Tam

are yous deed

Re: Eck and Tam

aye, ah deed the night awe yous guys ganged up tae gei me a hard time,but im back tae tak all yer calls

Good to see some familiar names on here again..

well well well Mr Thomas HunterI would have thought that your brass neck would have been hard enough to withstand a little tiny wee bit of ribbing withoot going in a sulk for so long,and 47's bark is worse than his bite though you wouldna want to be at the end of it.I've seen him in action a couple of times,could be that he's mellowed noo,great to have your craick back

Yer startin tae stroke ego's again Dennis, av told yea in the past get rite inta them frae the start an see whur that go's. No herd much fae the wee 47 fella? stop giggin et the golf club 47 and get back tae Lanza whey me Am aff again in a couple o weeks gaun tae the Nazaret. Hear fae yes awe soon.

luv as aye way's Bigedd.

Can a man no get ony piece, a hibernate till april but ma antenna were activated by sumdy yasin ma name. Oniwy am in the huff wi oor Dense, he widni let me play at his toons festival, jist cause am pish, wisni that when a had tae iron his great coat. Ah Ed a canny go trapsin the world onymare, ave got ma 6 squair yard o grund tae nurture and defend roond ma estate in St.Andrews, but am gon tae Lanza in September, ave hired a gilli fer a fortnight.Am a wee bit worried aboot oor Tam, he's been caught postin on another site, ye ken whit that means, get yer shovels ready, but at least he OFFERED me a gig Mr. Krawczynski.OOOOOHHHHHHHH happy days.

Eck, your a geg, yer the only guy ah ken that kin mak a gypsy caravan sound like a luxery apartment.Aye yer welcum in oor Legion anytime as long as ye pey yer oan wey, an ye kin bet yer boots they"ll be nae stolen bikes cummin ower here!!!Dennis will ye git off yer knees an stoap licken 47s a--- an gie him the abuse he deserves.Ed so yer off oan travels, well they say travel broadens the mind,but ye keep an eye oan yer waist

Aye Tam, looks like there's mair than me has a sleep tae April, ask if yer deed then when they fund oot yer no they disappear.Well am awaw back tae sleep.

I'm really sorry for disturbing your hibernation and then ignoring you.I've been very busy organising a bicycle thieves tour of Northern Ireland legions one of them refused point blank to let us play.I've also been trying to set up a gig at each of our two golf clubs in Grantown for a certain singing formerly blonde blue eyed fifer but someone from both clubs had heard him whilst in the 19th hole at Lochgelly and produced a set of black balls.so it's back to the drawing board with both projects

Aha Dennis am gled ye said formerly blonde, am afraid awe that blond stuff has been lost on the pilly case but a bet oor Tams got a heed o hair like a cut doon mop( a grey wan ofcourse), greedy get widni part wi onyhing na ,you an me have the same HUGE middle partin. An bye the way "both golf clubs in Granton" OOOOOOOOOO.Aye an whit aboot him rippin ma estate tae bits,the only caravans a saw oer at his bit wis the wans the tinted gentelmen sold us greasy burgers oot of, aye and in his dakest hour a offered him the use of it tae help him recouperate, a wis willin tae take the chance o stains on the carpet and thats the thanks a get, times he wis gettin a hoose back here am hinken he's startin tae think like them.WELCOME HOME TAM AV'E STILL GOT YER SLIPPERS ON THE FIRE, SORRY TYPO AT THE FIRE.

Aye 47 ah"ve goat tae say ye"re richt enough ah"ve goat a guid a heid o hair (salt an pepper)but still younger lookin than awe these photis ye see oan ither sites.An richt enough ye gave me the chance o yer second home, an ah"ve goat say ah wis grateful but yer remarks aboot stains oan the carpet brought memories o a hoaliday tae the Isle o Man ah went wi Pitblado an it wisna nice (thats anither story ahll tell ye aboot sum time).Oh an am no comin back, ah come tae Ibrox aboot once a month an ah couldna pit up wi any mair sadness in ma life at the meenit.Dennis ahm no believin ye hiv twa golf clubs because surely ye dinna even hiv busses up there!!!An the only tinted gentleman ah know is the big man comin back fae his hoalidays

Never mind Tam, you could have hibs as yer second team, then ye wid really need a rope

You two are moaning b*****s aboot yer football teams spare a thought for me I'm a dundee supporter a legacy from me ending up with them in Grantown's subbuteo league in the 60's.Aye Tam we do have buses just no very many o them and both of you will have bus passes by now yer like the two boys from still game

Ah bus passes a great invention fur us mair mature peaple-oh an dinna ferget the winter allowance, but yous boays ower in Scotland kin ferget awe that,fur when Mr Macsalmond gets his wey they"ll be nane o that so we"ll jist stick wi Engerlind as 47 caes them,he tells me he"s niver off a site caed "rent a tory"he says its great an he canna wait fur them tae take ower fife.Ah canna mind whit subbuteo wis, the sixtys wis jist an alchoholic haze mixed wi sum dodgy sodgerin tae me

Oor Tam jist aboot got mi gon but jist you wait,it's no jist engerland we'll get away fae, we'll get tae stop havin tae pay money oot tae you paddy's fer rebuildin awe yer bombed oot buildins an it's only goni get worse.Wanse we're on oor ain we'll hive tae build thon wall again an put security on the ferry ports tae keep awe you deserters oot but a'll pit in a guid word fer ye Tam, mibi ye'll be aloud a short term pass tae get tae ibrox.Sabuteo eh!!!, lucky ye didni collect bus numbers.

47 yer class

yer rite tam 47 is a class act he,s also one o the funniest wee.fifers ah know. Ah thought Tam labrock wiz funny till a heard Eck. Well am Sittin owr here in Lanza in the sunshine gettin tinted ah hope this finds you's aw well and rapped up fur the snow Am just gone oot noo fur a nice cold beer catch ye,s aw later.

B----RD

Love u 2 47, tell Anne, Mary and Podge we were asking for them. So wiz the the guy from the Highlander. He says his profits huvnee been the same since u bought that bit o grun up in St Andys

A bet you're sittin oot on yer big be ra nda in the nazerets,the wee wan will be away fer a wee peruse an you'll be on yer laptop sippin a braw cauld beer, well, spare a thoucht fer us, we canny hae a beer ootside, it gets watered doon wi the snoters runnin oot oor noses an intae the tumbler or in Tams case a tea cup, but am awfy gled yer havin a guid time, mibi ye could troll the bars askin if anybidy requires a pish geetar man, that wid be some holiday, gettin pished an paid fer it tae, ooooooh dream.