Queen's Own Highlanders Association

Strathclyde Branch

Queen's Own Highlanders Association
Start a New Topic 
Author
Comment

47 47 where art thow 47

Re: 47

Hello Dense,been up at ma caravan dane wee jobs and puttin deckin roond it.Whits been hapnin?,oor Tams lookin like he's a lot better,jist cause his teams religated he got tore inti me aboot the hibees,at least awe oor sh--te players are oor sh--te players.How are the gigs gon or have ye been booted,a selt ma Larrivee for over a grand,never used it anywy,it wis too big tae play stondin up especially if yer a dwarf like me,got ma eye on a wee martin drs1,if she lets mi buy it a think a'll go fer it.C'MONE TAM,A NEED ABUSE TAE FEED AFF,ONYHING,A DINNI TAK IT HERT.Catch ye's spater.

see you Muir yer a laff,you pit up deckin!! ye telt me ye jist threw doon a couple o pallats.Nae wunner ye hiv a caravan ah aye knew ye wir a bit o a gypsy.An yer tellin us ye goat a grand fur yer guiter yer a-se is oot the windy.An ma team will back, fur this wurld needs liars, cheats an con men especially in fife

Awe,so yer awake,dinni you caravan me,the only caravans you see are the wans that sell half cooked hamburgers and as MINE is on 5* site everything must be done to a specific standard,we're no livin in the dark ages like you Belfasters.Nae rubbish in auld St. Andrews,anywy,away an throw sh-te at yersel,oops ye canni,well no yet oooohhhh heeee.Aye Dennis some folk spend a grand on cars,no Hunter,failed his test 4 times in Embri.A jist hink it will probably be ma last wan so am as weel gettn the best wee guitar gon but wee'l see.Am gled yer gettin bookins,things are tight the noo,nibi wan nite a'll turn up an gie ye abuse.CMON TAM---GIE IT ALDI

hullo boys,jist a wee note tae let ye know ahm back oan line an readin the crap that 47 writes.Dennis ahm suprised ye said he wis a serious musican cause he wisna serious aboot anyhin in his life.Ecky ahl let ye know we hiv the best caravans in the wurld here-nae hooses jist caravans tae live in,ye said big Rab Maley did "two Little Boys" in the 70s well so did Gary Glitter,

Dennis,jist tae annoy Tam,av'e got ma Tekamine guitar on the market fer £900 an had a few sniffs but it's only been on fer a couple o day so time will tell,nabdy else turned up at the club last night so a had tae play masel,piggin fingers are killin mi,wan thing on the electric but on the acoustic it wis murder,plenty wee bits in there fer oor Tam tae get tore inti mi aboot.A wis a wee bit disapointed wi yer last post Tam,ye were bein awfy nice,are ye savin up fer tae gie me a doin,mind be gentle,av'e got ma bus pass noo,a bus is a thing wi an engine,a door an lots o windis,a hink yours have hay hingin oot the back an four horses erses fer a view.See ye.

47 yer aye bummin yersel up(thats cause ye dont impress onyyin else),jings the wye ye talk aboot yer guiters ah half expected tae see ye oan the jubilee concert but ah suppose ye wir busy at the golf club ha ha.An yer efter a guid wee yin at £700 only if she"ll let ye get a grip man.Ah"ve goat a bus pass ah yase it awe the time,well whit dae ye expect its great awe that free travel,an we dinna yase oor hoarses tae draw oor buses we jist send them ower tae places like Ascot,Newmarket etc etc an hump awe the punters liven oan the mainland.

Awaw you an kiss ma kooky mr crabbit,you jist go tae woolies an buy a set o spoons an ye'll see the price o musical instruments(thats they things ye hear on the radio),an mind nae plastic wans,they dinni sound the same,an jist cause ave got dear guitars and a smashin caravan there's nae need fer you tae start throwin yer wellys oot the pram.Mind it seems Dennis has taken cauld feet,he asked me tae come in noo he's went oot,cmone Dense.Anywy Tam,when yer left a fortune am as well spendin it am a no.

well sorry Eck I've been very busy you see I still work like a dog during the week and the wife has me under the thumb at the week end.The band played at my mother in law's 60th in Elgin two week ends ago and I was on a commitee organising a concert in Grantown square last week end and we're in the legion next week end there is plenty ammo for both of yez there

47 yer soundin awfy angry ah doot ah hit a nerve an dinna talk tae me aboot musical instraments jist you keep rippin the skin of yer piggen fingers as ye pit it so as ye can keep fowk like me happy while ye work.Dennis huv ye noticed he calls ye Dense ah telt ye it wis only a matter wey him,at least ah kin see ye tak yer music seriously fair play tae ye.well ahm awa tae the golf club fur a pint cause theres some mug up there playin a geetar an keepin me happy.

A only call him Dens on the net a usually call wart,anywy why are you gettin awe paulky wi Dennis an a want tae ken what hidden talents he's got when his maw in law is the same age as him,a hink theres mare goes on at they highland legion clubs than he's lettin on,fancy a run up Tam we mibi no come hame again an since when did the council puttin greens have a club hoose,club feet mare like,the guy you hink's playn the guitar is a Rumanian rattlin a beggin tin can,nae wuner he got annoyed when you started clappin when he stopped fer a fag.Anywy gled yer feelin better an Dennis how come the Fife duo didni get invited tae play at yer festival,if a didni get a young hing yer maw in law wid hae done me.

I'm afraid that the concert was for only local musicians Eck or you would have been first on the list.I've got two years till I'm sixty and you obviously havnae seen the mother in law

Denis,you didni see the horrors Hunter went oot wi in Embri,yer maw in law wid be model compared to them,mind you a coos erse wid tae.

Eck ahm only showin Dennis a wee bit o respect fur if his ma in law is 60 his wife might be only 32 an if he"s goat the strengh tae play music efter liven wi a 32 year auld well it must be mair than, his fingers thats skint.An we awe went wi horrers in Embra it wis awe a part o growin up or as they used tae say (get it up ye when yer young)

Hope all you guys are well. Myself and Harry Young will be in Edinburgh and Glasgow on Tuesday 1st July, anyone want to meet up for a drink, was going to meet Danny Carruthers but Danny is off on holiday.

HiFrank,ah wid love tae come but ahm savin awe ma cash fur tae visit awe the fitba stadiums in the 1st,2nd an 3rd divisions fur a few seasons.Naw seriously 1st july is a big deal ower here an if ah missed it ma faimly widna talk tae me fur a month(mind you in the wifes case mibbe thats no a bad thing).An the 1st is oan a Sunday ower here you hiv it oan a Tuesday.

Aye,an am thinkin Pitblado got wee extra presents 2 or 3 times,a told him tae keep it in his pants.

Hi Eck,Good to have you back old Hunter seems to be able to get to grips with his steam computer a wee bit quicker now that his bladders back online.The Bicycle Thieves are going from strengh to strength,we've got gigs all over the place.That wee martin will set you back £750 you must be a serious musician.Tam I watched a program on the mighty Gers you were right about the liars conmen and cheats,as I've always been a follower of Dundee been there done that,I'm glad your back in the picture abusing 47 he thrives on it.cheers Dennis