Queen's Own Highlanders Association

Strathclyde Branch

Queen's Own Highlanders Association
Start a New Topic 
Author
Comment
whit's this aw aboot.

Hello Dennis, Frank an 47,

Christ Tam, a widna know where to come into this conversation, ah can gie ye a bit o advice though. If you looking fur ony sympathy aff 47 ah hope you huv a dictionary,cause you'll find it somewhere between ****e and syphilis,an your right aboot Dennis ah can hear 47's reel clickin away slow but sure way every turn he's caught him. Ah hope your feelin well Tam and its nice tae see Frank back on here tae. canny wait tae hear whit wee acid tongue is gonna say next.

Re: whit's this aw aboot.

Ah Edd,ye o little faith,ye see, the type o boy Dennis is is the kind o that wid put sumhing in yer pocket no like Tam,he'd steel a snottery hanky as soon as yer drunken eyes were shut,ye have tae admit me an Dennis were geein the blog anither perspective,talkin aboot music which we all love(well nearly awe us)then Jimmy Saville oer in Belfast gets the hump cause am no callin him a pocket dipper or th e man that went oot wi the ugliest women ye've ever seen or that every time he farts he pishes oer the flair,see a jist canny stop,yer richt am a wee c--nt.CMONE THOMAS,DAE YER WORST,YE'VE DRAGGED MI DOON TAE YOUR LEVEL.BRILLIANT.

Ed great tae see ye back,wi awe missed ye cause yer the only inntelectshul oan this site hope wi heer a loat mair fae ye 47 so ye an Dennis want music well try this fur size sung to the tune of head shoulders knees an toes Ecks the captain of our ship,of our ship, Ecks the captain of our ship of our shiiip, our ship is a tanker, Eckie is a w----- he"s the captain of our ship of our ship Dennis ahm no very well,very well,Dennis ahm no very well,very weeell,ah goat oot ma sickbed an found that your a ********,Dennis ahm no very well,very well.No offence boays, tunes not very original but efter a couple o ribenas its f------ hilarous

Well well well,if ye think thats remotely funny ye shoold stick tae water,ye've obviously tried the spoons an they're too much fer ye,tae make easy how aboot tryin a comb wi lavy paper on it and jist blaw on it ye'll get a noise oot o that.Oops sorry you've yased awe the lavy paper.Ye see me an Dennis can yase bathe honds at the same time as well as singin,dinni you be gon fer wan o them high notes ye'll end up pishin yersel.On a lighter note my wife and I have just returned from our holiday home in St.Andrews enjoying a lovely relaxing week and when I logged on a thocht mibi Dennis wid have returned tae the site but no,a doot you an Edd have scared him aff,so come on Dennis get yer tuppense worth in.Tam dae yer worst a canni wait.

Hi Tam,Big Edd and Frank.Well Eck glad you had a good break possibly sharpening your talons?Tam seems to want slagged off but I met him and big Eddie in Inverness at the gathering Eddie is still a really nice guy and still Big so I won't be slagging him off,I wasn't aware of Hunters bladder problems(his breeks looked dry enough),my memory cannae recall Frank but John Swanson says he was aye awol anyway and you have a couple more years on me and that's all Tam winna know that that is a musical reference

Aye 47, just back fae yer but n ben oon the dizzie heights o Kinkell braes in St Andys, ah take it ye'll no be wantin tae pal aboot wae me in Lanza ony mare? ur loss it wis ma turn fur the bevvie, am gone fur the first week in May, canny wait. Ah see Tams gettin his form back, gein as good as he gets, an Dennis ye were rite aboot wee Frank he used tae go walk aboot every noo an again, mare again than noo mind ye,didny make him a bad person he wis an still is wan o the good guys.onywae 47 wish Ann a happy birthday frae us an no doubt ah'l hear fae ye in the passin.

Bigedd

Aye Edd,lifes guid,am gon back up the morn an back on Sunday,that wy it'll gie Tam tae think on sumhing tae say.Am thinkin Dennis must hae plenty o gigs,he's no sayn much,an on at the golf club the nicht,am beginin tae wunder if it's the geetar a like or the bacardi.I run inti Jimmy Taylor the day,hivni seen him fer years,says he's got a foti o me,him an Dennis in Ireland that he's goni send,plus others so a'll get the posted as soon asa get them.A've nae abuse fer ye the day 'ye havni geen mi onyhing tae work wi,whits wrong?,ye got a sare finger so ye canni type.

Well Dennis I was a bit surprised at your last post it seems you want to play? Nothing wrong with my bladder,thats only a figmant of 47s imagination and he keeps referring to it cause he cant think of anything original, and I do get the music referance you talk about, but I thought that was a song for two gay boys(you+47 *** to mind)Talking of 47 bet the guid folk of St Andrews are gled tae see him ah doant think,we"ll soon be readin o The Nightmare o The Sandyhills Caravan Park.Eddie guid tae see yer still oan board,Frank hope ye post soon,the bears are comin back tae haunt ye"s

Tam I must apologise profusely I just thought there was no smoke without fire anyway as to 47's and my sexual orientation well I must say I'm no like that and I'm pretty sure he's gonna have words with you about that.As for the bears I'm no too sure about that take care Tam

Hi lads, hope you are all keeping well. Now on the subject of being AWOL,don't believe what you hear Dennis, while everyone thought I was absent I was actually doing covert ops with the SAS. Only a few people knew about it, can't say anymore, I'd have to kill you all. Now on the subject of the Gers Tam, I hope they paid in the poppy money they collected from you all at Ibrox, probably not.Now they are looking from handouts from the fans, anyway good luck to them, Scotland needs a strong old firm.I noticed Tam and Edd in some of the latest pics posted, you are looking good lads. Anyway, time to go AWOL again lads so take it easy. I have posted about 7 pics on the Queens Own Highlanders page on Facebook from the guys from B Company, good to look at the old pics and think of the good guys who are no longer with us.RIP Billy Mc Intyre.

How ye's awe dane?,jist back fae ma holiday hame man it wis pish,in a caravan wi twa dugs an twa bairns,spent a better week-end at Saltau,am hoars fae roarin,big John Cosgrove wid be proud o mi.Never mind the gers Tam,at least yer gettin beat fieldin yer second string,hibs are gettin humped with best they hiv.No edd am noo a fifer thru an thru so Lanzers aff the rota,well at least till the heatins tae go on in the van then al mibi have a wee mind change,aye Frank me an you were on the same mission we jist never bumped intae each ither,a mind a wis abscent in Embri so they sent Pitblado tae bring mi back,we baith returned a fortnight later.Dennis a think the bike steelers should try camerilo brillo,canny whack auld zappa,let us ken when yer next gig is an we'll awe come an cheer ye on.

HI ECK,wE'VE JUST DONE A GIG IN THE LEGION HERE I DON'T THINK ZAPPA WOULD GO DOWN TOO WELL ALTHOUGH THEY KEPT TELLING US TO TURN UP!THERE WAS A BIG CROWD IN AND IT WAS AS YOU WOULD SAY A BRAW NIGHT.FRANK I WAS WONDERING WHERE YOU PUT YOUR PHOTO'S AND ALSO WHERE YOU SAW THE PHOTO'S OF EDD AND TAM?TAM YOU'RE AWFULLY QUIET IS YOUR TAIL BETWEEN YOUR LEGS?

naw ma tails definately no between ma legs ahm jist findin it hard tae keep up wi you high rollers,jings the Legion, thats big time fur you boays up north, still,this week the British Legion next week British Home Stores sellin off some o yer big ego fur ye obviously huv a lot tae spare.(its a hard gemme this ah widna get involved if ah wis you)

Man Tam,thats the crabbitest post av'e seen,jist cause we've got a wee bit o talent you're awa an takin the hump,hope am no like that when a git tae seeventy.Is the legion busy up there Dennis?,awe oor clubs have shut doon,a doot Tam must buy his crimpoline troosers oot o bhs along wi his big furry baffies,an a bet he has his special chair in the hoose as well wi the remote lyin on the arm o it.Anywy have a nice weekend ye's awe an Tam you need tae watch a Frank Carson video.

Hi Dennis, I have posted some pics on the Queens Own Highlanders facebook page, just keep scrolling down and you will come to them. They are are also on Queens Own Highlanders Regimental site on picture page 3 and also on my facebook page under Frank Joseph.Tam I also have a picture on this page having a cuddle with Joanna Lumley, no tongues allowed.I'll send her round.

Hi Frank,Thanks for that.Eck the legion is struggling with all the rest of the pubs We used to have 11 or 12 now thre are only 4 but the legion survives on return trade from the caravan site which is always very busy.Edd it was obviously Tams reel you heard clicking ready to wind me in

well Frank ah told ye the bears wid come back an haunt ye,we might huv loast the league but humpin celtic comes a guid second.BTW hows this fur a musical score-----------ah just cant get enough,ah just cant get enough.PS47 who did sing Tiger Feet ha,ha

Aye, fair play Tam, Rangers were the better team today, they had nothing else to play for and had to cheer the fans up somehow, but most Celtic fans will be celebrating tonight, including myself here at work with a few drinks.I thought Celtic were going to get the draw in the last 5 minutes with only nine men, that would have been a real sickener for McCoist. Talking about Ally McCoist, must say he's a gentlemen compared to our Lennon, what a tosser, he hasn't learned feck all over the last year, doesn't know when to keep his mouth shut. John Dunion will have been watching the game online in Oz and he will be disappointed I'm sure. Listening to Guns n Roses, Sweet child of mine, that's classic rock music to you Tam, Eck knows what I'm on about.Well I'm off to celebrate winning the SPL Tam, don't be too downhearted old mucker.

Yer right Frank,Tam still waltz's roond the living room tae Mother O Mine,bye the way Hunter that wis a beauty,a coodni stop laffin evrytime a thought aboot it,definately a bobby dazzler.Am gonni be fair tae celtic,nane o they players deserved tae be sent aff,although rangers were well worth the win,a win whit the f--k is that,nane o they hibs players wid have got a game fer the battalion.Jist tae end ,are you no missin me callin you pish breeks or leeky peeky,a saw that ye were takin it tae hert so am gonni be nice tae ye,but am still due ye wan.

47 ur ye suggesting ah listen tae Danial o donnell ah widna gie him the time o day, Rolf Harris is the man fur me Twa little boays ah luv them ah mean ah luv it,ah dae hiv ma ain chair in the hoose but ah dinna hae a remote fur ma tellys been in the pawn fur 6 months,an ah doant shoap at BHS only BCS (British Charity Shoaps).Well ahm gawn off fur a week tae see ma sister who lives in Cambridge then ahm gawn inta hoaspital oan the 12th April fur tae get reverse surgery(thats47 f----- fur patter noo),Frank yer a laff ye always sneak a big name sumwhere,guid on yous winnen the league an yer richt aboot that bam lennon, big jock must be turnin in his graveDennis ah ken awe aboot yer man Zappa ah even styled ma moustache oan his, oanly mines is grey noo.See yis awe in a while PS47 ah goat caught wi that joke as weel an as Frank Carson wid say its a cracker see ah dae watch

Two Little boys eh,thats big Rab Maley's song.Mind Tam when you go doon tae England they've got thing like street lights an windis withoot barbwire an people talk tae each ither nae matter whit color o 't' shirt they're wearin,will ye be awrite.Ye got that op tae stop ye fae pishin awe awer the place when they reverse it i ye jist gonni start daen it again,a mean the pish has tae go somewhere,if no oer yer troosers a nappy has to involved,keep us updated and we'll start anither nappy collection.