Return to Website

Queen's Own Highlanders Association

Strathclyde Branch

Queen's Own Highlanders Association
Start a New Topic 
Author
Comment
back at last

well here ah am again back fae ma hoalidays in the hoaspital an lookin foarward tae sum intelectual conversachun or in the case o 47 a load o pish,ahm wan up oan him awready,he sits at his cumputer an talks a lot o sh*te, ah kin sit at mine talk a lot o sh*te an hiv a bloody guid sh*te at the same time.When ah wis in the Royal Victoria Hosp ah wis thinkin when yous were patrolin it ah bet yis niver thocht a Q.O.Hldr wid be a patient so ah took a wee walk roond the grounds and as its a listed building even doon tae the very paintwork ah saw a message saying Why dont ye jist **** off ya Jock b------- an sum wag hud written in guid Q.O.Hldrs speak Aye- ok get it right up ye when yir young ya bass(signed DC whose DC the name Curruthers springs tae mind).Anywi heres tae aw yous bampots,lunitics,rogues an villians who go under the name o Queens Own hiv a happy crimbo an a guid new year,hoap ah hear fae sumday soon.

Re: back at last

Sees to be that not many people visit the site much. Was in the Bn for twelve years and left in 1991, to any one who remembers me all the best for 2012.

Hi Tam good to see that you're back thought i'd get a word in edgeways before you get dogs abuse from 47

Hi Tam,
Good to hear your back out of the hospital and all is well with yourself.Dont hold your breath waiting for 47,I'v no heard much from him maybe he's hibernating for the winter, now I'v said that I'll probably bump into him in Lanzarotte next week. Like I said m8 its good to have you back and a merry christmas to you and yours and aw the best for 2012.

Morag and Bigedd.

Aye Hunter,so yer back eh,well at least awe ma pish comes oot ma mooth,an a can control it if a want ti unlike you,lashin it awe oer the ward flare,you must have cost the NHS thoosands havin a cleaner walkin at the back o ye cleanin up,an bye the way a thocht you were ina bad wy so a bocht a new suit and booked the ferry an a hotel,jist shows ye a canny even trust ye tae be no weel.Nae Lanzer fer me Ed,a bocht a caravan in St Andrews,mind it micht no last long,me an her in the same room oh oh.Guid tae see yer alive an kickin Dense.Beep beep wart.

Hi Eck your patter is still very amusing I seem to have mislaid my lang spoon

Tam,good to hear that you are in good fettle after your recent visit to the R.V.H.what I didn`t know was that it had a Psychiatric Wing,as far as the Graffitti on the walls of the Hospital,that could not possibly have been me,as I didn`t learn to do joined up writing till I left the Army,anyway I am very pleased that your Brain Bypass was a complete success,a very merry xmas and a very happy new year to you and your Family,that goes for all you guys out there ,have a good time

Aye Dennis,some folk jist dinni learn,Tam I'll tak a fortnicht tae come up wi sumhing but a'll jist shoot him doon,re his brain,that's whit Embri siff dis tae ye, a mean she had a hairlip, a nose that ye could plough fields wi an a humpy back,her pals caud her quas,a telt hin no tae go but he said he wis in love an awe the burds in Alva looked like that.Man a mist ye Tam.

see youse boays yis ur awfy funny, ah thocht it wid be awe tea an symthony when ah came back FFS did ah git that wrong or what, ye"s ur oanly gled tae hear fae me fur ye"s think ye"s ur in wi a chance o gettin back the money ah owe ye"s well ye"s hiv nae chance,an see when ah dee ahm no tellin ye"s, fur it"ll no be a funeral ahm gawn tae it"ll be a bloody circus knowin yous lot, still ye"s kin hiv the wake in 47s caravan.An 47 that wee lassie yer talkin aboot wisna ma girl ah couldna git yin at that time so Tam La Brock(rest his soul)gave me toose up oan his fur a couple o oors,anywi guid tae see sum new faces oan the site.

Hi Tam, great to see you have returned from that hospital, horrible places.Hope everything is on the mend and you are getting back to normal.Listening to Judas Priest at the moment as I am typing this so what you need is a good bottle and a few JP cds and you will feel on a good high.Good to see Danny, Eck and Eddie replying here and hope you all had a nice christmas and of course the new year is upon us.I am trying to get a Scottish phrase book to understand what you and Eck are on about
Anyway, all the very best to you guys for 2012, and keep well Tam.

Ah Frank,no phrase book reqired,whit(sorry)what Thomas is saying is that I talk drivel and he is not going to honour his 40 year old debts,onywy dinni think T.Labee wis daen ye ony favours when he gave ye a shot o his chick,he'd be dippin her handbag.Awe the best tae ye's awe,have a guid ane,an Tam you've still got anither month on the sasperila.Tam the taxi driver ohhhhh heeeeee.

HiFrank,Guid tae see ye back it must be all of three years(wid this hiv anythin tae dae wi celtic being top o the league?ha ha)the only reason ah talk like this is cause 47 disna understand English an when he tries tae be smart he does ma heid right in.Well Eddie hope ye enjoyed yer hols ah look forward tae hearing fae ye.Keep the letters coming boys an we"ll get this site up an runnin at last.