Return to Website

Queen's Own Highlanders Association

Strathclyde Branch

Queen's Own Highlanders Association
Start a New Topic 
Author
Comment
Broons Book

Eck,Ahm startin this new page cause the last yin looks like the Broons Book, an gawn whi whit ah"ve heard ye look like Granpaw (or is it Maw).Aye richt enough the wa"s wir awe knoaked doon here in the 70"s an iverything is awe brand new,whit a braw place this is noo.An we use doos fur oor kebabs an ye seem tae ken awe aboot the dugs?Embra wis jist a spur o the moment thing ah canna get the wife tae go any place mair exotic, tho wi"re thinkin o gaun tae Dundee nixt year,enjoy yir hols an if ye get Big ED tae gawn wi ye yir dain well cause ah canna even git an e-mail of the big man so if ye read this Ed send us a post

Re: Broons Book

Are you gon tae Dundee cause ye've heard the average hight o men is '4 fit"3 an ye'll be a giant,but let mi ken an a'll come an meet ye.Mibis Edd disni want tae talk tae us onymare noo that he's in awe the fotis wi the top brass,ave heard Bobby Monro's in the huff wi him,by the way,a hivni seen you in ony o the fotis,is because the boy takin the shots wis oer 5 feet an missed ye,ave seen a couple wi the tap o somdys grey napper,is that you.

Ach yer rite Eck am fair scunnert runnin aboot way general's an the like,ther worse than you and Tam for poppin drink aff ye,at least when you twa were sleepin ye could roll ye's fur yer oddies, naw they officer types yon buggers sleep way yin ee open.An its always your roon way them. An yer right aboot 49 he widnay talk tay me in Sneckie cos a wis in mare photo's than him at the Embra march, the only reason they gie him the sgt/majors job at these things is cos he's the only wan left way a pace stick. whit is it they say aboot wee guys way big sticks they aye wis want ta be in charge an they cannie stop ballin et ye.,onyway fay noo on am stickin way youse guys, but i'll no see ye fur a wee while as a think it'll be aboot Chrimbo before me an the drunk can get back tay Lanza, ah'll need tay organise ma hollibags better fur next year, aw the best tay you an Tam, an tell Anne, Mary an Podge we wur asking fur them.

Guid tae see ye back big man,jist keep daen whit ye"re daen, gawn tae awe they parades, ah saw yer fotis as weel ye"re lukin awfy well dinna listen tae that bampot 47 he"s jist tryin tae stir the s--- but thats par fur the course.Ahve been trying tae send e-mails bit nae luck so wil ye lit me ken if ahm gettin thru.Noo then 47 ah wis only kidden aboot Dundee ah wid only go there fur fave paes an a cup o tee.Aye ahm no in any fotis an am richt ****** of wi that, mibbe it wis cause ah didna buy the camera man ony drink. Tam

Didni buy the foti takers a drink,am really shocked at that(sarcasm),a bet you telt the locals ye were tourin Scotland when ye were really stayin in a b&b in Portabela.So yer no hittin old Lanz 'til later on in the year Edd,Tam wis askin if had ony brochures fer Port Seaton,he loves tae spend the winter months jist relaxing at the lido,bit never mind it's early days yet,might jist have anither week later masel.Well have tae go an finish ma posh garden wall.

We're off to Teguise for the New Year fae the 29th tae the 5th Jan, canny wait !!! Nae wonder the years are passin sae quick, wishin them in lol, Dae ye think the Bluebell will be able to cope!!

Dini drink the sangria it drives ye aff yer heed,a ken sumdy that drank a gallon o it an she swears she wis niether up nor doon but ave got fotis eh er hinging aff the lamposts wi her skrt roond her neck,watn tae buy some.Heeeee ya wee b---ger.

Moagie guid tae see sumdy else using the net,hope ye stay oan it an tell us awe aboot yer hoaliday oanly wish mair fowk wid come oan tawk tae us.47 ah widna gawn tae Port Seaton to posh fur me, mibbe Port Glesca that wid mair like it,an as fur ye pointin a wa when ye were younger ye couldna point yer finger at yer arse

Hope the weather holds up for the next couple o weeks OH HEEEE HEEEEE HEEEEE.Adios.

Hope you all have a great time

jist watched a bit o the x factor(hoo sad is that)saw a bird who wis asked where dae ye live an whits its like she said Fife an its a dive,canna argu wi that 47 nae wonder ye gan tae Spain awe the time ye swap yin dive fur anuther

The wee lassie wis just statin her case Tam, no aw o Fife is that bad just the pert Eck live's in, thats why he's aye wis aff tay Lanza, canny blame him as Dumbartons no much better, thats why we are aye wis aff tay, but hey its maybe just a sign o the times ,or are we aw just gettin aulder?, me been the youngest at 60,you an Eck must be aboot 70 noo eh,cos yese wur right auld when I joined up tay the battalion,Ah still look up tay yese as father figure's,a hope this finds you's still well and active.

Aw the best fra the young guy, and Moagie say's hello tay' till we meet again Bigedd.

Well its guid tae see ye back at last.Ach ah ken its no a bad place ah wis jist stirren it,yous go an enjoy yer hoaliday,mibbe ye are the bairn oot o us three but fur goads sake ahm only 64 an still lukin good fur a few years yet(ah hope),canna wait fur the pension does that mak me really really sad,anywi ye enjoy big man an gie awe ma best tae Morag

Well am back an a canny believe two men ave fought bears wi waited till a wis away an ye's got tore inti mi,at least a had the goolies tae tell MA wife where we'd be styin an nae wuner ye mibis wore well a bet yer knees are awe hard skin.Am no gonni rip inti Eddy cause ye canni keep gittin on tae the bairn apart fae that am feart at Morag.Edd ave found a contact in Lanza for a 2 bed apartment,£290 a week and £50 each person efter the first couple,a'll send ye contacts mail address.Keep it cumin Tam,hope baith yer missus are keepin well.