Return to Website

Queen's Own Highlanders Association

Strathclyde Branch

Queen's Own Highlanders Association
Start a New Topic 
Author
Comment
awe naw

jist when ah thocht it wis safe tae surface again ye hiv tae show up (47)mibbi ah niver bocht the drink,bit you sure as hell niver drunk it!!! once a slabber always a slabber.Christ thats me no gettin any peace fur a while

Re: awe naw

Ohh hhhho,guid tae see yer back,aboot time.Maybe a am a slever but the only thing a heard you sayn wis "its no ma roond.Yemissed mi really Tam.xxx

ye niver heard me offerin tae buy a drink wi ears like yours--c"maaoon,naw the real reason wis you an Tam La Brock wir probably to busy plannin yer nixt scam,listeneng tae yous twa an Pitblado wis an edumication in itsel,talk aboot fly fifers ye"s hud nuthin tae learn,by the way in yer last post tae Big Ed ye gie the impression yer a bit o a jet setter thats a laff ye hudna even been oan a train till the army gave ye a rail warrant.well ahm away noo ah wid pit oan a wee smiley face bit ah doant see oany given the twa fingered salute.Tae the rest o ye oan this site any chance o some o yer patter ah doant want talk tae yer man here awe the time-cheers

Tam, its only you an Eck that makes this site worth logging on to, there's no enough chat from the older guys.hope this comment stir's up some responce.
Anyway Eck I'm jetting off to Lanzarote my-self in October. I love going there aswell, but I'l still go up to Sneckie next June. Would'nt miss that for the world.Looking forward to meeting up with some old weel kent faces. So you two take care and keep posting.

Ye ken a sometimes wonder why a bother,efter awe a've done fer ye,givin ye money fer a pint cause yer maw widni let ye touch yer posbi money,lookin fer a drunk burd in Fairley's jist fer you cause nae women wid go oot wi ye an finally havin tae dip somdis pocket tae get taxi money tae get ye back tae Redford,man ye've a short memory,and,efter a found oot a could start Dusty Millars MG 1300 wi silver paper roond the fuses we didni need a train,ofcourse the silver paper came fi ma ciggis cause you never bought any.A typed in fags but it wini accept it,a wonder why!!!!!!.

whit a load o p--- ye talk,ma maw deed when ah wis six--thats your gas pit right at a peep fur a start,mind you ye wir mibbi richt aboot Fairleys ma motto then wis a dogs fur any Seterday no jist Christmas.Fairleys eh they dinna mak pubs like that any mair,bit ah tended tae frequent the better places like the Imperial Hotel and the G.Cs.Ah doant get the bit aboot Dustys car cause ye didna get silver paper in packets o five woodbines thats aw ye smoked an they lasted ye twa days.Ah"ll awa the noo mibbe hear fae ye sometime when yir no jetsetting roond the world

AH HA,your mother died when you were six,mm mm.Thats why you were a shy boy and a bit effeminate,you would probably have grown a moustache to hide that,you would need some kind of power,not too much,maybe a junior rank in the military,junior, so as you could live with the BOYS.Oh hold it,this canny be right,it also says that you would be very generous.That proves this books a load o p---sh.