Return to Website

Queen's Own Highlanders Association

Strathclyde Branch

Queen's Own Highlanders Association
Start a New Topic 
Author
Comment
Tam's Machine

Jist tae let ye ken,Tam Hunter's P.C isny workin,he's waitin fur a boy fae the Scottish Steam Trains arrivin wi some coal.

Re: Tam's Machine

ah see ye huvney lost your sense of humour 47.Tam will be well chuffed.You might even get a reaction.How you doing anyway?. I'm off to Lanzarote on Sunday, i'll be thinking about you and having a few beers for you.Pity we will miss the Edinburgh dance though. Anyway you take care m8, and hope you get something started again from all the old team.
cheers Big Edd.

aye Edd this retirement life is the haws,I was in Teguise for a fortnight at the end of November and I enjoyed it so much I,m going back mid. January for a week.Canny dae that when yer slavin away.I doubt that boy hasni turned up Tam's coal yet,mibi Santa will bring him wan 'o' the new fangled electric wans fer his christmas.

ahm back;wi a brand machine an its no coal jist the top o the range fur us boays ower in norn iron,yours runs oan hot air 47 an youve goat plenty o that.Eddie ma man good tae hear fae ye,sorry ah didna see ye the last time ye were ower in oor wee country mibbe next time.ah goat ma redundancy so noo ahm free like the rest o ye auld buggersbkaf

tam hunter
ahm back;wi a brand new machine an its no coal jist the top o the range fur us boays ower in norn iron,yours runs oan hot air 47 an youve goat plenty o that.Eddie ma man good tae hear fae ye,sorry ah didna see ye the last time ye were ower in oor wee country mibbe next time.ah goat ma redundancy so noo ahm free like the rest o ye auld buggers