Beste Ronald en familie, wat erg voor jullie dat er is ingebroken. Ik kan me voorstellen dat zoiets heel wat overhoop haalt. Sterkte daarmee.
Over de beveiliging van de portiekdeur (die gele beneden) is gesproken in de laatste vergadering (22 juni 2006). Toen is ook gesteld dat betere sloten het nooit kunnen winnen van mensen die de deur niet goed sluiten. Natuurlijk is het moeilijk vast te stellen of dat daadwerkelijk aan de hand was, maar goed. Omdat de offerte voor de beveiliging van de voordeur zowel wat complex als wat hoog was, is toen besloten om (nog) niet tot deze investering over te gaan. Volgens de notulen is de administrateur nog wel op een betere offerte uitgegaan.
Ik denk dat de secustrip al een tijdje wel aanwezig is op de deur van 57/59 en al een tijdje niet aanwezig is op de deur van 53/55. Ik denk dat dit verschil van voor aug 2002 stamt: uit het Verzicht tijdperk, toen verschillen tussen de portieken heel gewoon waren.
Het blijft een vervelende kwestie. Helaas kunnen we daar voor dit geval niets meer aan veranderen.
Deze week is aan de deurpost van gele portiekdeur 53/55 een reparatie uitgevoerd, maar GEEN veiligheidsstrip aangebracht.
Eerder was het slot van de portiekdeur vervangen.
Voor wie extra sleutels wil hebben vervoege zich naar het Sleutelhuis aan de Industrieweg. Andere slotenmakers leveren deze sleutels niet. Telefonische navraag vandaag leerde dat we geen certificaat hebben ontvangen, het Sleutelhuis dupliceert de sleutel zondermeer.
Groet
Ronald van der Meer